کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز عشق کتاب

فروش کتاب کمک درسی و کتاب کنکور

کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز عشق کتاب

۵۰ بازديد

کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز پرسش های چهارگزینه ای شیمی ۳ توسط انتشارات خیلی سبز و تألیف دکتر نیما سپهری، مهدی براتی و یاسر عبداللهی در ۶۶۴ صفحه منتشر شده است.

فصل های کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز

کتاب کمک درسی دوازدهم شیمی خیلی سبز در چهار فصل زیر تألیف شده است: · مولکول ها در خدمت تندرستی· آسایش و رفاه در سایه شیمی· شیمی جلوه ای از هنر زیبایی و ماندگاری· شیمی راهی به سوی آینده روشن ترهر فصل شامل دو مجموعه تست می باشد، تست های گروه A و تست های گروه Z. تست های گروه A شامل تست هایی است که برای ۱۰۰ زدن در کنکور لازم است و دانش آموز بعد از مطالعه هر مبحث می تواند به سراغ این تست ها بیاید و خود را محک بزند.


تست های شیمی دوازدهم خیلی سبز

در طراحی تست ها از تمامی نکات موجود در کتاب استفاده شده و هیچ نکته ای نادیده گرفته نشده است. همچنین هم از تست های سال های گذشته کنکور استفاده شده و هم اینکه در تست های تألیفی موجود دراین کتاب کنکور سعی شده تنوع در سوالات رعایت شود تا دانش آموز با سبک های مختلف آشنا شود.نکته دیگر در مورد تست ها مطابقت آن ها با روند مباحث کتاب درسی میباشد. تست ها تیپ بندی شده اند و از ساده به سخت ارائه گردیده اند.

در کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز نوع دوم تست ها Z می باشند که سخت تر از تست های گروه اول هستند و برای این منظور طراحی شده اند که اگر دانش آموز در کنکور با سوالات سخت روبه شد بتواند با خیال راحت آن ها را پاسخ دهد. هم چنین در پایان هر فصل پاسخ نامه کلید و هم چنین تشریحی سوالات ارائه شده است. توصیه می شود دانش آموز حتی در صورت دادن پاسخ درست به سوالات، این قسمت را با دقت بخواند تا از نکات موجود در آن بهره ببرد.در قسمت پاسخ نامه، راهبردها تکنیک های متعددی برای پاسخگویی به سوالات ارائه گردیده است که می تواند کمک بسیاری به دانش آموزان کند.

سایر کتابهای خیلی سبز با ارسال رایگان کتاب

زیست پایه خیلی سبز   زیست دوازدهم خیلی سبز   شیمی پایه خیلی سبز  شیمی دوازدهم خیلی سبز   

عربی جامع خیلی سبز  عربی دوازدهم خیلی سبز   دین و زندگی جامع خیلی سبز  فیزیک جامع تجربی خیلی سبز

زبان جامع خیلی سبز   ادبیات فارسی جامع خیلی سبز   پت و متن خیلی سبز    ریاضی تجربی خیلی سبز

 

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.