کتاب قرابت معنايي هفت خان 6

فروش کتاب کمک درسی و کتاب کنکور

کتاب قرابت معنايي هفت خان 6

۷۹ بازديد

کتاب قرابت معنایی هفت خان 6  در سری کتاب جدید توسط انتشارات خیلی سبز و تألیف افشین محی الدین.محمد امیر سلیمانی در 421 صفحه منتشر شده است.


ویژگی کتاب قرابت معنایی هفت خان خیلی سبز

985 تست· 150 آزمون جامع· پاسخ تشریحی· پاسخ کلیداز ویژگی های مهم این کتاب درس نامه آن می باشد که در آن مطالب موجود در کتاب کمک درسی را با زبانی ساده پوشش می دهد. در ابتدای هر مبحث درسی، یک درس نامه خلاصه اما دقیق آورده شده است. در این قسمت سعی شده تمام نکاتی که برای دانش آموز مفید بود آورده شود از مطالب حاشیه ای و غیر مفید پرهیز شده است.

بهترین راه برای درک بهتر قرابت معنای تکرار و زدن تست های بیشتر می باشد.به همین منظور کیفیت تست ها از اهمیت بیشتری برخوردارند. اگر سوالات هدفمند نباشد به جای هدایت گری بیشتر گمراه کننده خواهند بود. در قرابت معنایی خیلی سبز هفت خان علاوه بر سوالات آزمون سراسری از سوالات با کیفیت آزمون های آزمایشی سنجش نیز استفاده شده.بعد از آن نوبت به سوالات تالیفی که با الگو برداری از سوالات کنکور سراسری تالیف شده است.

از هر بیتی که قابلیت طرح سوال داشته سوال طرح شده.در طبقه بندی سوالات ابتدا آن ها به تفکیک کتاب و درس دسته بندی شده اند - چون بهترین

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.